Pogosta vprašanja
Ali lahko v spletni trgovini kupujem kot pravna oseba?
Spletna trgovina je namenjena vsem vrstam kupcev: fizične osebe in pravne osebe. Vsi izdelki,
vključno s specializiranimi izdelki za profesionalno rabo, so na voljo za nakup od 1 kosa dalje, tako
fizičnim kot pravnim osebam.
Kako naj naročim, če potrebujem večje število izdelkov za opremo svojega turističnega ali wellness objekta?
Z mislijo na manjše poslovne kupce, ki potrebujejo več kot 1 kos izdelka, pa vendar še vedno ne
toliko, da bi bila potrebna individualna obravnava, smo pripravili komplete izdelkov pakirane po 5 in
več kosov, kjer smo že obračunali količinski popust. Na ta način želimo omogočiti hiter nakup brez
potrebe po dodatni in zamudni komunikaciji po telefonu ali emailu.
Če pa potrebujete večje število različnih izdelkov, več kot 20 kos posameznega artikla, vas vabimo,
da nam posredujete vaše povpraševanje in stopili bomo v kontakt z vami ter naročilo obravnavali
individualno. Več o storitvah za poslovne kupce večjih količin preberite TUKAJ (link)
Ali so vsi izdelki iz spletne trgovine na zalogi?
Trudimo se, da so vsi prikazani izdelki vedno na zalogi pri nas v ustreznih količinah, glede na običajni
obseg povpraševanj in prejetih naročil. Kljub temu se lahko občasno (še posebej v času višje
sezone) zgodi, da kakšnega izdelka v določenem trenutku ni na voljo za takojšnje odpošiljanje.
Takšen izdelek bo ustrezno označen v spletni trgovini ali pa vas bomo o tem obvestili v najkrajšem
možnem času po prejemu vašega naročila (1-3 delovne dni).
Naša spletna trgovina ne deluje po principu dropshippinga.
V kolikšnem času mi boste poslali naročene izdelke?
Vaše naročilo bomo obdelali in vam naročene izdelke odposlali v roku 1-3 delovne dni. Razen v
primeru, če določenega izdelka ni na zalogi – takrat vas bomo o tem obvestili v omenjenem roku 1-3
delovne dni.
Za določene specifične izdelke navedeni rok 1-3 delovne dni ne velja (npr. izdelava prtov). Ustrezne
informacije o dobavi teh izdelkov so zapisane v opisu vsakega posameznega izdelka.
Ali lahko plačam s kreditno kartico tudi v primeru, ko izberem plačilo po povzetju?
Da. Naš dostavni partner GLS omogoča plačilo s kartico dostavljalcu, ki vam pripelje paket. To velja
za pošiljke znotraj Slovenije. Prav tako je možno plačilo s kartico v vseh prevzemnih točkah GLS
(paketomat, bencinska črpalka…)
Ali mi lahko paket pošljete direktno v paketomat, saj že vnaprej vem, da me ob dostavi ne bo doma?
Da, lahko. V tem primeru vas prosimo, da nam to željo zapišete ob zaključevanju naročila v polje
»Opombe« in naročili bomo GLS dostavo v vam najbližji paketomat. O točni lokaciji paketomata za
prevzem vas bodo nato obvestili iz GLS.
Ali mi lahko moje naročene izdelke pošljete na naslov izven Slovenije?
Da. Vendar bomo takšno naročilo obravnavali individualno in se z vami dogovorili o možnostih in
stroških pošiljanja. Naša tarifa za dostavo, ki je omenjena v pogojih poslovanja, velja samo za
pošiljke z dostavo znotraj Slovenije.
Ali so izdelki iz spletne trgovine izdelani v vašem podjetju?
V našem podjetju izdelujemo, kar pomeni šivamo, naslednje izdelke: manjše število artiklov posteljnin
in rjuh ter ves program namiznega tekstila. Namizni tekstil šivamo vse sproti, po prejetem naročilu, iz
blaga, ki je na zalogi pri nas.
Kakšno je poreklo izdelkov v spletni trgovini?
V ponudbi imamo gotove izdelke in tkanine za šivanje izdelkov:
– Iz držav EU, kjer še obstaja proizvodnja tekstila: Hrvaška, Italija, Španija, Portugalska, Poljska,
Bolgarija, Češka
– Iz držav izven EU, ki so se uveljavile in postale vodilne na svetovnem trgu v tem segmentu
hotelskega in hišnega tekstila: Turčija, Pakistan, Bangladeš, Egipt…