POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje spletne trgovine, poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine družbo Elotus d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik) in kupcem ter njune pravice in obveznosti.
S potrditvijo vsakega naročila v spletni trgovini uporabnik potrjuje, da je seznanjen in sprejema tu opisane pogoje in pravila.
Lastnik in upravljalec spletnega mesta:
ELOTUS d.o.o. (v nadaljevanju: Ponudnik)
Cesta 4. julija 47 b
2241 Spodnji Duplek
Davčna številka: SI70173486 – družba je davčni zavezanec.
Matična številka: 6545424
Družba je vpisana v poslovni register dne 05.02.2014 na podlagi sklepa, ki ga je izdalo Okrožno sodišče v Maribor pod opr.št. 2014/5750.
1. Splošne informacije
V spletni trgovini lahko naročajo vse vrste subjektov, pravne in fizične osebe, za dostavo blaga znotraj Slovenije. Če želite naročiti dostavo na naslov izven Slovenije, nas kontaktirajte na [email protected] ali pokličite na tel.št. +386 40 142 206 in dogovorili se bomo za ustrezen način realizacije naročila.
2. Cene
Cene izdelkov so izražene v evrih (EUR) in vključujejo DDV. Cene posameznih izdelkov veljajo za njihov nakup v tej spletni trgovini in so veljavne v trenutku oddaje naročila. Ponudnik ima pravico kadarkoli in brez vnaprejšnje najave cene v spletni trgovini spremeniti. Če se v času obdelave naročila, tj. v času med oddajo naročila in preden je ponudnik naročilo potrdil, cena spremeni, bo ponudnik o tem kupca takoj obvestil. Kupcu bo omogočil odstop od nakupa ali pa si bo prizadeval ponuditi realizacijo naročila v individualnem dogovoru s kupcem. Po tem, ko ponudnik potrdi naročilo, sprememba cene ni več možna, brez izrecnega soglasja kupca.
3. Način plačila
Ponudnik za nakupe v spletni trgovini omogoča naslednje načine plačila:
- Predračun – po zaključku nakupa boste prejeli email sporočilo, kateremu bo priložen predračun. Znesek plačate z bančnim nakazilom na TRR ponudnika po navodilih, ki bodo zapisana v prejetem email sporočilu.
- Po povzetju – v tem primeru plačate znesek računa z gotovino ali bančno kartico dostavljavcu pošiljke. Po predhodnem dogovoru z dostavno službo je možen prevzem tudi na kateri izmed njihovih prevzemnih točk (paketomati, pooblaščeni bencinski servisi ali trgovine…). Tudi na teh mestih lahko plačate z gotovino ali bančno kartico.
- S plačilno ali kreditno kartico. Spletna trgovina omogoča varen način izvedbe plačil z vsemi potrebnimi elementi za preverjanje. Storitve kartičnega plačevanja v tej spletni trgovini omogoča sistem Stripe, ki skrbi za najvišje standarde varnosti, ki so trenutno na voljo. V spletni trgovini je možno plačilo z naslednjimi karticami: Visa, Mastercard, American Express, Discover, Diners, JCB, plačilne kartice ponudnika PayPal in Stripe.
- Preko storitve PayPal.
Za vsak nakup bo ponudnik izdal račun skladno z veljavno zakonodajo in jo kupcu posredoval v fizični obliki (priloženo k naročenemu blagu) ali pa v elektronski obliki (.pdf dokument) na kupčev navedeni email naslov.
4. Rok dobave
Izdelke, ki so na zalogi, ponudnik odpošlje v roku 1 do 3 delovne dni po prejemu naročila (pri plačilu po povzetju) oz. po prejemu plačila (pri ostalih načinih plačila).
Izdelke, ki jih v trenutku prejema naročila ni na zalogi, bo ponudnik praviloma dobavil v roku do 3 tednov. V tem primeru bo obvestilo o predvidenem roku dobave kupcu poslal skupaj s potrditvijo naročila, to je najkasneje v 3 delovnih dneh.
Za izdelke, ki jih bo ponudnik izdelal po meri, individualno za kupca, bo o roku dobave obvestil kupca v roku 3 delovnih dni po prejemu naročila.
5. Dostava
- Za naročila v znesku 50,00 eur ali več, je za kupca pošiljanje blaga v Sloveniji brezplačno.
- Za naročila v znesku do vključno 49,99 eur za dostavo znotraj Slovenije, kupec plača strošek dostave, ki znaša 4,50 eur.
6. Odstop od nakupa in vračilo blaga
Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelka odstopi od nakupa. To stori tako, da takoj pisno obvesti ponudnika preko kontaktnega obrazca ali e-maila. Pri tem mu ni potrebno navesti razloga za odstop. Kupec mora nato najkasneje v roku 14 dni od poslanega obvestila o odstopu , blago na svoje stroške vrniti ponudniku.
Naslov za vračilo izdelkov je:
ELOTUS d.o.o.
Cesta 4. julija 47 b
2241 Spodnji Duplek
Vrnjeno blago mora biti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Ponudnik mora kupnino vrniti v roku 14 dni od prejetega obvestila o odstopu, vendar lahko ta rok podaljša, če v 14 dneh ni prejel vrnjenega blaga. V primeru plačila s kartico se kot datum vračila šteje datum oddanega naloga ponudnika pri izvajalcu finančnih storitev Stripe. Skladno s svojimi pogoji poslovanja Stripe izvrši vračilo na kartico kupca v roku 7-10 delovnih dni od prejetega naloga.
Za izdelke, ki jih je ponudnik izdelal po meri za kupca ali so bili prilagojeni njegovim osebnim željam, ponudnik ne bo sprejel vračila izdelka. To ne velja, če individualno izdelan izdelek dejansko ni skladen s prejetimi navodili od kupca.
7. Reklamacije
Kupec ima pravico, da izdelek reklamira. To lahko stori, če izdelek nima lastnosti, ki jih je ponudnik obljubil, če je prejel napačen izdelek, napačno barvo, količino ali velikost ali če izdelek kakorkoli odstopa od naročila.
Reklamacije ponudnik sprejema v roku 8 dni od dneva dostave na naslov kupca. Zato ponudnik svetuje kupcu, da blago takoj po prejemu blago pregleda, prešteje, preveri velikosti. Pri tekstilnih izdelkih lahko kupec določene pomanjkljivosti ugotovi šele po prvi uporabi, zato v določenih primerih in samo pri tekstilnih izdelkih lahko ponudnik reklamacijo sprejme tudi po 8 dneh.
Takšne reklamacije bo ponudnik reševal individualno in v dogovoru s kupcem. Vendar pa reklamacija ne bo sprejeta, če bo ugotovljeno, da je bil izdelek vzdrževan v nasprotju s prejetimi navodili ali z označenim načinom vzdrževanja na etiketah ali pa uporabljan v nasprotju s svojim osnovnim namenom uporabe.
8. Slike in opisi izdelkov
Ponudnik se trudi na spletni strani zagotavljati ustrezne slike, ki bodo čim bolj odražale dejanski videz izdelka. Kljub temu ponudnik dovoljuje možnost odklona od dejanskega videza, kot naprimer niansa barve, ki je lahko na različnih zaslonih videti drugače… in podobno. V primeru, ko slika ne odraža dejanskega videza ali stanja
Lastnik spletnega mesta ne odgovarja za mnenja uporabnikov spletnega mesta in druge vsebine, na katere le-ta nima vpliva.
9. Reševanje sporov
Z vstopom na spletno mesto kupec soglaša, da je seznanjen in se strinja z vsemi zgoraj navedenimi pogoji in pravili uporabe spletnega mesta ter s politiko zasebnosti.
Ponudnik in kupec soglašata, da bosta morebitne spore reševala z medsebojnim dogovarjanjem v duhu dobre poslovne prakse. V primeru spora, ki ga ne bi bilo moč rešiti z dogovorom, je pristojno okrožno sodišče v Maribor.